تبیین

آثار منتخب فیلم ، صوت، تصویر و متن

تبیین

آثار منتخب فیلم ، صوت، تصویر و متن


بسم الله الرحمن الرحیم
ای کاش آسمان باز شود... مردی ببارد از نور... تا در نگاه نورش جانی دوباره گیریم...
----
دوستان اگه لینکی مشکل داشت در قسمت نظرات بیان بفرمایید تا دوباره بارگزاری شود...
نظرات شما باعث دلگرمی ماست...باتشکر

رهبر معظم انقلاب: تحریم‌ها را ناکام می‌گذاریم

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۸۹، ۰۴:۱۷ ب.ظ

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، هدف نهایی سلطه گران از تحریم ایران را بازگشت سلطه اهریمنی قبل از انقلاب دانستند و خاطرنشان کردند: دشمنان ملت تلاش می کنند مردم را با فشارهای اقتصادی به ستوه بیاورند تا مردم این فشارها را ناشی از عملکرد دولت بدانند و رابطه دولت و ملت قطع شود اما آنها، همچون 30 سال گذشته این ملت را نشناخته اند و در محاسباتشان، کاملاً اشتباه کرده اند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: ملت و مسئولان، بدون تردید این تحریم ها را نیز دور می زنند و همچون سه دهه گذشته تحریم ها را ناکام می گذارند و به کار و پیشرفت و بالندگی ادامه می دهند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در جمع بندی این بخش از سخنانشان، همه دلسوزان و مسئولان کشور را به تلاش و تولید و کارآفرینی مکلف و موظف دانستند و افزودند: دست به دست هم، کارگاه عظیم ایران را هر روز پررونق تر سازید.

ایشان همچنین با اشاره به برخی گله هایی که کارآفرینان در این جلسه بیان کردند، اجرای «کامل، دقیق، همه جانبه و مستمر» سیاستهای اصل 44 را حلال بسیاری از مشکلات خواندند و دولت را به دو کار اساسی موظف کردند: 1- مدیریت دقیق و عالمانه منابع مالی 2- بهبود فضای کسب و کار.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، بسیاری از ایرادها و گله های کارآفرینان را ناشی از مدیریت نشدن کامل منابع مالی دانستند و افزودند: باید منابع را در مسیری که برای کشور ارزش افزوده مالی و غیرمالی دارد تخصیص دهیم تا تولید و اشتغال افزایش یابد و «کسب و کار» رونق گیرد.

ایشان، اصلاح برخی مقررات، رفع پیچ و خمهای اداری و ارائه صحیح تسهیلات را از جمله راههای بهبود فضای کسب و کار برشمردند و افزودند: رونق کسب و کار، از مسائل عمده اقتصادی است و تحقق آن، نیازمند اهتمام بیشتر دولت است.

رهبر انقلاب اسلامی، به موازات موظف دانستن دولت به «مدیریت منابع مالی و بهبود فضای کسب و کار»، کارآفرینان را نیز به تلاش مستمر و همه جانبه برای مرغوبیت بخشی و افزایش کیفیت کالاهای ساخت داخل فراخواندند و افزودند: مردم می دانند که مصرف هر کالای خارجی یعنی بیکاری یک کارگر ایرانی، اما کارآفرینان هم بدانند که رغبت مردم به مصرف کالاهای داخلی با شعار تحقق نمی یابد بلکه نیازمند افزایش کیفیت این کالاهاست.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای همچنین بار دیگر واردات بی رویه و بی منطق را «ضرر و خطری بزرگ» خواندند و افزودند: مسئولان ذیربط باید با توجه به اهداف و نیازهای واقعی کشور، واردات را مدیریت کنند.

رهبر انقلاب اسلامی توسعه مهارتهای فنی را از طریق توجه به «هنرستانهای فنی - صنعتی، دانشگاههای علمی - کاربردی و آموزشکده های فنی - حرفه ای» ضروری برشمردند و افزودند: کشور به موازات نیاز به علم، به پنجه های کارآمد هم نیاز دارد.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، کارآفرینان را به استمرار نوآوری و ابتکار در تولیدات داخلی توصیه و خاطرنشان کردند: در تولید کالاها به اشباع حس زیبایی طلبی مصرف کننده توجه کافی کنید.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان سخنانشان افزودند: فضای پرواز ملت بسیار با استعداد ایران، آسمان لایتناهی پیشرفت و افتخار است و ان شاءالله این کشور روزی به مرجع علمی جهان مصداق افتخار مسلمانان و منبع تأمین نیازهای مردم جهان به تولیدات و کالاها تبدیل خواهد شد.

منبع:بصیرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی