تبیین

آثار منتخب فیلم ، صوت، تصویر و متن

تبیین

آثار منتخب فیلم ، صوت، تصویر و متن


بسم الله الرحمن الرحیم
ای کاش آسمان باز شود... مردی ببارد از نور... تا در نگاه نورش جانی دوباره گیریم...
----
دوستان اگه لینکی مشکل داشت در قسمت نظرات بیان بفرمایید تا دوباره بارگزاری شود...
نظرات شما باعث دلگرمی ماست...باتشکر


بسیج حقیقتی شبیه افسانه هاست...بسیج نماد حضور ملی و مقاومت ملی است، نماد آگاهی یک ملت است اونهم آگاهی همراه با تحرک ،همراه با معنویت و همراه با اخلاص حقیقت است اما شبیه افسانه هاست..
مکتب بسیج مکتب مجاهدت معنوی و مخلصانه است این مجاهدت خطراتی دارد که بالاترین خطر برای انسان جان باختن هست در مکتب بسیج این جان باختن نامش شهادت است...وقتی این ملت پرچم اسلام را با دستان قدرتمند خود بلند میکند و ملت های اسلامی و همه ی امت اسلامی رو با حضور خود و وجود خود دلگرم میکند این نشان دهنده این است که بسیج موفق بوده است و موفق خواهد بود...
از اول انقلاب تا به امروز بسیج خار چشم دشمنان بوده چه دشمنان داخلی چه دشمنان خارجی، خیلی ها میخمواستند اینجور وانمود کنند که بسیج تمام شد و این یه تلقین شیطانی بود..سمپاشی و لجن پراکنی علیه بهترین جوانان این کشور که در صفوف بسیج مستقرند مخصوص یک دوره از دوره های انقلاب نیست.. دشمنان این انقلاب یکی از اصلی ترین نقاط حمله ی خود را همیشه بسیج قرار دادند...در میدانهای سیاسی بازیگران سیاسی هرچه خواستند علیه بسیج گفتند، بسیج آرام مثل یک اقیانوس آرام و پرعمق.
بدانید که اگر قدرت آمریکا و همه ی قدرت های مادی عالم دست به دست هم بدهند بخواهند با وجود بسیجیان مومن ما این نظام اسلامی ررا شکست بدهند ولله قادر نخواهند بود (تکبیر...)
دانلود کنید با لینک غیر مستقیم به مدت: 03:38 و باحجم 1 مگ

*برای سلامتی مقام معظم رهبری صلوات*


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی