تبیین

آثار منتخب فیلم ، صوت، تصویر و متن

تبیین

آثار منتخب فیلم ، صوت، تصویر و متن


بسم الله الرحمن الرحیم
ای کاش آسمان باز شود... مردی ببارد از نور... تا در نگاه نورش جانی دوباره گیریم...
----
دوستان اگه لینکی مشکل داشت در قسمت نظرات بیان بفرمایید تا دوباره بارگزاری شود...
نظرات شما باعث دلگرمی ماست...باتشکر

گفت و شنودِ کیهانی(ملاج)

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۸۹، ۰۶:۳۹ ب.ظ
گفت: آمریکایی ها در اخبار و گزارش های خود درباره مصر، از افرادی مثل البرادعی و «ایمن نور» به عنوان رهبران حرکت مردمی یاد می کنند!
گفتم: البرادعی که 12 سال مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بود و دستورات دیکته شده آمریکا را اجرا می کرد و «ایمن نور» هم یک لائیک وابسته به همان رژیم آمریکایی مصر است.
گفت: یادت هست در اوج انقلاب اسلامی هم آمریکایی ها سعی می کردند گروه هایی مثل جبهه ملی و نهضت آزادی را به عنوان رهبران انقلاب معرفی کنند که ملت بدجوری توی پوزه آنها زدند.
گفتم: معلومه که یادم هست، بعدها در اسناد لانه جاسوسی کشف شد که این دو گروه در همکاری مستقیم با سفارت آمریکا بوده اند. و حتی بازداشت و انفجار بمب جلوی منازل آنها برای جا انداختن همین ترفند بوده است.
گفت: مگر سران فتنه در نقش ستون پنجم آمریکا و اسرائیل و انگلیس ظاهر نشده بودند؟ ولی مردم به آسانی آنها را شناختند. مردم مصر و اردن و یمن هم نشان داده اند که فریب عوامل آمریکا را نمی خورند.
گفتم: عده ای رفته بودند قلعه ای را فتح کنند، ساکنان قلعه آنها را سنگ باران کردند و یکی از سنگ ها ملاج فرمانده مهاجمان را شکست. یارو با عصبانیت به طرف گفت؛ مگه سپر به این بزرگی را نمی بینی که سنگ را توی ملاج من می زنی؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی